neXT BLog~~

tarikh 16/03/2011............

keadaan amani kejap stabil...kejap tak.....doc pun cakap camtuh..kejap nampak dier dah ok...kejap nampak dier tetiba akan jadik truk..lg2 bile kuantiti oksigen dikurangkan...mmmm kenapa sayang....sayang ok tak...dan untuk hari nih...doc kena masukkan lagik satu tiub melalui idung die ke perut...untuk diberi susu...ya ALLAH.....permudahkanlah segalanya....xsanggup aku nak tgk keadaan anak ku yg masih kecil ni....banyak sgt wayar..tiub yg melekat dibadannya....kuatkan die ya ALLAH....boleh dikatakan masa ku banyak habis di sisi amani....tak sanggup aku nak tinggalkan die...cume.....aku akan bertambah kuat berada di sisi amani...kalu suami aku ada....biler suami aku xde....aku xkuat untuk tidak menangis.....aku sedih...dan kesian tgk amani....mama mintak maaf,kekadang mama xmampu nak menahan air mata nih..tp sayang..mama nangis bukan sebab mama rase amani membebankan mama..tidak sayang...tidak....mama nangis..sebab mama kesian kat anak ksygn mama ni......mama sedih tgk keadaan amani..kalu boleh..mama sanggup gantikan amani....kalu boleh,mama nak bertukar tempat dgn amani....biar mama yg terbaring kat katil tuh...bukan amani...tp mama tahu..semuanya sudah tertulis...DIA penentu sglanya....mama redha..dan mama berdoa...semuga amani sehat walafiat....AMIN......mama nak amani tahu.....mama ngan baba sayangkan amani.....amani chayamata mama ngn baba yg tak terhingga.....sejak dr dalam kandungan..mama ngan baba dah berjanji akan menjaga amani..dan buat yg terbek utk amani......amani kena kuat eh sayang.......



Tiada ulasan:

Catat Ulasan