neXT BLog~~

SebUlAn Suda~

AlhAmduLillAh...dah sebulan umo anak mama nih...cam xcaye kan.eheheh..mmm amani rileks jerk waktu kena cucuk untuk sebulan ni...sikit jerk bunyi dier..comey~..dah alang2 g jupe doc untuk cucuk,terus aku tanya doc tentang masalah amani...sebab kekadang pas amani nangis lama,aku mula pasan dier cam ada sangkut2..cam nak kena "tarik"...pun ada..pastu kekadang aku cam dgr ada kahak...hmmm alhamdulillah,doc ada kasi sikit pengetahuan dan ubat utk amani...mama akan cube wat yg terbek untuk mu sayang........weeee aku tinggal lg beberapa hari jerk nak abis pantang...banyak nau aku planning ngan suami aku..huhuh mana taknyer,suami aku kol gtau...2nd week dier cuti..die kena g kemaman terengganu..huhuhu besh besh..ley bawak amani sekalikan sayang....kiterkan dah bis pantang.....pastu suami aku plan..ley la..jalan sampai kelantan..ehehe tak sabar lak....pastuh lak,mama mertua aku nak g umrah...20/03/11..wah!! time tuh aku ngan amani dah abis pantang gak.....hohoho plan nak g anta opah manjoi sampai KLIA kan sayang...suami aku ckp...kiter g KL dulu,dr sane trus g GANU..pastu KELANTAN...pastu baru lik PERAK...wah..xsabar nak bwak bb mucuk mama ni jejalan.....disebabkan excited melampau....aku dah berangan nak pakaikan amani baju ape nanti...ada satu dress minnie..kaler putih pink....amani lom pakai....aku ngan suami yg pilih....pastu aku tgk lam internet..ada headband untuk bb gurl...comey sgt kot...trus aku beli...wah..kalu pakai ngan dress tuh..memang masuk sgt...huhuhu xsabar lak......mama xsabar nak bawak amani mama ni jalan2,mama xsabar nak gtau dunia...NUR ADRIANA AMANI la...anak mama yg mama sayang..Mmuuuuaaahhhhsssxx....;))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan