neXT BLog~~

17/03/2011....-sesuatu didlm hati ini......

makin lama....aku tgk badan amani...sikit2 dah nampak perubahan...dulu die kecik jerk...skrg aku tgk badan die cam dah membesar....mungkin kesan dr memacam ubat yg masuk ke dalam badan die....mmmm amani ok kan...amani sehatkan....tapi...hati aku...mengatakan....ALLAH lebih sayangkan amani....aku macam dengar...amani kata..mama...amani xlama dah ni....amani nak kena jumpe ALLAH....mmmmmm lagi2 biler amani terjaga...dan aku ada kat sebelah die...die pandang aku...dier tgk aku..dgn renungan die...yg membawa sejuta maksud....biler aku bisikkan kat telinga die...yang aku ikhlas lepaskan dier pergi....andai ALLAH lebih sayangkan die...dan aku juga ikhlas menjaganye...andai ALLAh memberi keizinan...panjangkan umo dan sehatkannye.....amani macam paham....terus die pejam mata...terus die lelap...tidur dgn lena.....bile aku cakap kat suami aku....die kata jgn pk negatif...kiter kena berdoa dan berusaha selagi termampu...semua kuasa ALLAH.....mmmm aku paham....tapi...itu la yg aku rase..dan itulah....yg hati aku berkata2......
setiap kali pas isyak..selalunye..suami aku akan bacakan yassin...utk jd halwa telinga amani...dan adakalanya...kami pgang jari amani...dn die pegang balik...macam xnak lepaskan....walhal....die tgh tido...sampai la...masa suami aku nak balik rumah....dier masih xnak lepaskan....genggaman die...sgt kuat.....sebelah kiri,suami aku pgang...sebelah kanan...aku pgang.....mmmm ye sayang,kami takkan tinggalkan amani...kami teman amani di sini k.......







1 ulasan:

  1. ya, ALLAH..mudahnya air mata akak mmbaca entry nie dik..x sanggup akak tgok gmbr2 arwah nie.

    BalasPadam