neXT BLog~~

kAseH TerCipta...~

hUhUHU...SyukUR AlhAmdulIllah..kami diberi rezeki..secepat ini..aku pun xcaye...sungguh besar kuasa mu ya ALLAH....syukur....mmm sepanjang aku mengandung nih....aku nak sangat cakap thanx cuk..(hubby ku).....dier..banyak bersabar....ala..biasa la..kalu dah mengandung...ada la..alahannye...akunyer alahan..trok...sampai makan ape poon semua kua balik..makan ubat poon..aku xmampu nak simpan lama dalam..perut ni..last2 aku masuk spital..huhuhu..memang xley lupe..tp..itu semua xder menghalang..untuk aku dapatkan cahaya mata...kedua kelak..ehehehhe...
mmmm memacam aku xley bau..lg2 parfume suami aku...walhal..itu yg aku pilih waktu kami nikah dulu..huhuhuh..sowi sayang..mm masuk keta poon..lahai..xley bau...yg paling besh..faberet makanan aku..laksa...langsung aku xsuke skrg...harap2 pas bersalin aku dah mula suke...mmmm..cam xcaye jerk kan..aku nak jadik mama dah....excited sangat...dan aku tahu..suami aku..pun xsabar...sampai ley mimpi..aku dah bersalin..seb bek..waktu dier mimpi tuh...aku memang tgh tunggu hari..ehehehehe..kalu awal2 aku peknan dier dah mimpi..pelik la..tuh..ehehhe....apepoon..aku xkesah dapat anak lelaki atau perempuan...so far...aku wat check up..doc cakap..anak pempoan...mmm alhamdulillah.....mungkin  aku nak letak nama N.A.A Bt Omar hadi..ehehehehe...mana ley gtau lg..xspurise la....mmmm cume yg aku harap..biarla semuanye selamat dah sehat walafiat....semuga aku dan anak ku...panjang umo...mmm...dan harap2 time aku bersalin..suami aku..ada dekat darat...dier kije pelantar minyak..2minggu sekalik..2minggu kije..2minggu cuti..so..kalu ley..diizinkanNYA....harap2..time tuh dier ada...sebab aku nak sangat semangat dan sokongan dr die...tp kalu xder...xpela..aku tahu dier doakan kami dr jauh....:).......amin!!~...mmm xsabarnyeeeeeee..eehehehehhehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan